Pàgines

15 de gen. 2011

Tornem-hi

Dispenseu que hagi passat tant de temps des de la última entrada; després d'aquest descans em disposo a reemprendre'l amb constància. Que ningú es pensi que això està abandonat!
Per inaugurar l'any, aquí teniu una de les últimes obres que vaig fer el 2010.

Sorry it's been so long since the last entry; after this break, I'll resume the blog again. This is not abandoned!
To inaugurate the year, here's one of my last works of 2010.

Oli sobre fusta
Oil on board



15 comentaris:

marc ha dit...

Jo Violeta!! aquest retrat es descomunal,felicitats!!!.
si les fotos son del nord de Finlandia i Noruega,també hi ha alguna d'Islandia...quines ganes de tornar per allà d´alt!!!
Feliç any!!!

Pol ha dit...

MOLT molt MOLT BO!
m'agrada molt! felicitats!

Zuzanna Celej ha dit...

És impressionant!!
Una abraçada!

Eva Huertas ha dit...

qué fort! quin detall! atmosfera i tot!!! està de puta mare i probablement ens fà sentir a molts més petits xD

Violeta Caamaño ha dit...

Marc: gràcies! Que bé, quina enveja! Fa un any vaig estar a Noruega (a Oslo només) i tinc moltíssimes ganes de tornar-hi; i també de visitar els altres països de per allà, clar... uau, Islàndia, deu ser una passada... Feliç any a tu també!

Pol: moltes gràcies! Per cert, ara ja tens una seguidora més, hehe.

Zuzzana: m'alegra molt que t'agradi! Una abraçada a vosaltres també, espero que estigueu molt bé!

Eva: eh, que jo penjo les coses amb tota la bona intenció del món, no per desanimar a ningú, hahaha! Moltes gràcies!

Sílvia Méndez ha dit...

Preciós Violeta!!

:D !

Cristinota ha dit...

sencillamente precioso!! :D
me encanto!!!

un beso!

http://menganitadecual.blogspot.com
(por si te apetece pasarte ;))

Bandeira ha dit...

Un altre cop t´has superat!! brutal els teus retrats Violeta. M´agrada molt l´atmosfera que li has donat i el gest i tot...
No ens fassis esperar tant per al pròxim dibuix eh!!

Violeta Caamaño ha dit...

Sílvia: Moltes gràcies! :D

Cristinota: muchas gracias! Claro que me pasaré por tu blog.

Javi: gracias! Prometo que los próximos no tardarán tanto, ya los tengo preparados para colgar :)

Ferran Torras ha dit...

Magnifique!

Esilleviana ha dit...

Enhorabuena! es precioso.

saludos.

Daniel Soms ha dit...

MOLT BO!!!!! felicitats!!

Alexandra Martín ha dit...

Bello... perfecto.. ;)

rubencin ha dit...

Precioso .Me gusta sobretodo el dibujo tan alargado ,le da majestuosidad .Enhorabuena

Dr. Muerte ha dit...

Sembla la Ruth Fisher de "six feet under".